Äntligen hemma!

Efter en plågsam träning så är jag äntligen hemma. Min tränare gjorde verkligen slut på mig idag och mina armar. Jag orkar knappt skriva så ont har jag över allt. Men jag ska försöka skriva lite grann.
Träningen bestod av uppvärming, stryka och egen träning. Men jag måste verkligen träna mer på min singel dans, jag bara inproviserar hela tiden:d  Ett tecken på att jag glömmer den och hur bra är det att göra det på en tävling? Inte så bra. Då går man inte vidare.. Men i alla fall, jag får ligga i hårdträning dessa tre veckorna innan tävlingen är. Jag och malin vi kan vår dans. Den är så bra.
Annars idag har jag varit på så bra humör, det började med att jag och Emma fick skratt anfall på spanska idag. Jag kunde inte uttala ett ord på spanska. Så började vi skratta, jag vet inte varför. Men men.
På träningen idag så började jag och malin skratta för ingenting, hon ramlade jag höll på att kissa på mig. Jag vet inte varför jag har varit på sånt humör. Men det kan vara att jag är trött. Kanske måste gå och lägga mig tidigare?

Imorgon står det nationella prov¨på schemat :)


Advokaterna på tv och sedan prison break. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0