Det är snö i Helsingborg.

.. japp det är faktiskt sant. Det är snö i Helsingborg och det är minus grader. Kan inte förstå det själv.!
Det brukar aldrig snöa här nere, men idag har det gjort det hela dagen. Vilket är väldigt tråkigt, jag tycker inte alls om det. Det kommer bara att bli slask förr eller senare ändå.. Nu står termometer på minus grader och jag har frösit hela dagen.
Vi här nere i Skåne är inte vana vid att graderna vissar under 0 strecket.
     Annars har jag varit i skolan idag, filmat lite på vårt spanska projekt och haft klassråd. :)  Så kan jag väl sammanfatta skoldagen.
Efter skolan blev det dans och nu sitter jag och halv sover. Men jag vet om att jag måste plugga nu i kväll..

Imorgon är det nationella prov i svenska

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0