du kommer klara detta också!

Jag hoppas, och håller tummarna för dig pappa. Jag vet om att du kommer klara detta. Du är en sån otrolig stark person, som verkligen vill allt. Det gjorde mig orolig när du sa till mig, vad som skulle hända. Jag ställde massor av frågor, och fick bra svar tillbaka.
Detta tyder på att du vet, vad dom ska göra och du vet om att du kommer bli bra efteråt. Att höra dig säga: ''- gumman jag kommer att klara mig'' gör mig glad. Men samtidigt är jag fortfarande lite rädd. Jag har inte velat berätta det för dig, för då kanske du blev ledsen för jag är ledsen. Du kan få se mig gråta när detta är över. Jag lovar dig pappa, att jag kommer hålla mina tummar imorgon när det är dags. Jag lovar att jag älskar dig över allt annat.
Jag sitter med en tår i ögat nu, och känner att detta var otroligt skönt att få skriva av sig. Men samtidigt väldigt svårt, eftersom vad händer efter? :/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0