Fredag = myskväll med mamma

Hej alla mina underbara läsare !

Idag är det fredag, vilket betyder helg. Så underbart, det är något man längtar efter på måndagen man börjar skolan :)  - fredag !
Idag började skolan vid halv tio med idrottslektion. Michaela och Tilda höll i den. Det var fotboll - gud vad man saknar det. Efter ha spelat fotboll i 6 år, så är det klart man tycker det är roligt när man får röra en fotboll ibland :)

Efter skolan blev det städ för min del, min mentors grupp har mentors ansvaret denna veckan och nästa. Vilket betyder att det är vi som städar hela skolan då..

När jag kom hem från skolan idag, så hade mamma tagit fram fika. MUMS ! Nu sitter jag och ha skriver ut min idrottslektion. Den ska vara inlämnad efter lovet, men eftersom vi har så mycket som ska göras nästa vecka. Så är det lika bra att ha detta gjort. Vi har då tre prov nästa vecka, + massor av små läxor..
Ikväll blir det mys kväll med mamma, det ska bli så skönt att ligga i soffan med mysbyxor och någon skön tröja. Istället för att klä på sig och göra något :)
Annars så blir det bio, träning och plugg till helgen.


SYSTER, JAG SAKNAR DIG !

Idag är världen stängd ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0