Jag har hållt tummarna hela dagen...

Min dag har väl bestått av skolan i stort sett hela dagen. Vad annars liksom?  Mitt andra hem?
Vi redovisade vår film på spanska idag, mycket bra gjort. Blev några tabbar, lite här och där. Men man får bjuda på sig själv helt enkelt.
Sedan har jag jobbat väldigt mycket med matte idag, eftersom vi har prov imorgon. Fick även tillbaka mitt G prov idag, där jag fick 18/20. Mycket bra Josefine. Sedan har jag VG- MVG prov imorgon. SOm jag hoppas jag kommer att klara.
Efter skolan blev det hem, lägga sig i soffan och tycka syn om sig själv. Jag har haft en sån otrolig smärta i magen idag... Jag har varit nervös, hela dagen + att jag har mensvärk!

Nu sitter jag och försöker få in några bråk och ekvations tal i huvudet inför imorgon.

PAPPPA; jag älskar dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0