jag hatar söndagar..

åhhhhhhh.... jag skrev precis ett lång inlägg. Men när jag skulle uppdatera, så gick det inte.. och det la sig inte på arkiv heller. Vilken otur jag har.
Jag får väl försöka komma ihåg det jag skrev.

Visst är det konsigt, att dom flesta är väldigt trötta på söndagar?  Dom flesta orkar inte göra någonting. Det är precis som det är något speciellt i luften på söndagar. Som gör att alla blir trötta. Eller så är det bara det, att man vet om att det är måndag dagen efter..
Annars idag, så har jag provat min disco dräkt och det var väldigt tur att jag gjorde det. För när jag började dansa med den på, så började jag känna att byxorna gled ner.. och hur snyggt är det?  Mamma, hjälte som hon är, fick sy in byxorna. Så nu sitter dom perfekt, dom kan inte sitta mycket bättre. :)  Jag har även tränat på min koregrafi idag, inte något nytt. För det gör jag varje dag. Jag måste göra det varje dag. Så jag vet om att den sitter.. för hur bra är det att jag kommer till tävlingen och har glömt min dans helt och hållet?  Det har hänt mig någon gång, men då har jag bara inproviserat. DEt funkar, men det är väl alldra roligast att säga. ''- fan vad bra mitt heat gick. Jag tappade inte bort mig en ända gång''
Då är man nöjd med sig själv. Men det är lite svårare att dansa par, för då kan man inte inprovisera. För jag och malin kan inte läsa varandras tankar. Så då måste man verkligen kunna pardansen. Det är väl igentligen det viktigaste att kunna den.
Efter en timmes dansare, så hoppade jag in i duschen och sedan körde jag och mamma till mormor.

Nu pratar jag med fredrik i telefon och väntar på beck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0