Jag orkar inte ...

.. lägga energi på någon som inte gör det tillbaka.

Jag är så jävla trött på att  försöka förklara hur man ska behandla andra människor. Jag känner mig som en jävla mamma, !!  Det ända jag ville berätta för dig, var hur jag kände. Men folk förstår inte hur mycket skit dom gör för själva, när dom håller på såhär.
Men de tär deras egna ansvar, vill dom förlora sina vänner så.. Är detta det perfekta sättet att göra det på.

Skolan idag, spela in spanska projektet. Matte prov. Ja, så kan jag väl sammanfatta min skoldag i korthet.
Efterskolan blev det hem, plugga, plugga, plugga.
Nu har jag pluggat i snart 2 timmar, det känns rätt bra faktiskit. Jag kan förmodligen allting nu om första världskriget (Y)
Men annars ska jag ta på mig mina träningskläder och bli körd till träningen.
Puss på det ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0