Kan jag få krafter av någon?

Just nu är världen stängd och ingenting stämmer...  Jag tycker själv att det är väldigt tråkigt. Eftersom jag är sura på alla, och är verkligen inte på något toppen humör. När jag står på dansgolvet och dansar, då kan man se ett leende på läpparna. Ingenting vill som jag...

Idag började skolan , vid 8,30 med engelska. Så klart får man ett oförberet prov.. Det var inte svårt, så jag hoppas det gick bra för mig. Efter engelska lektionen hade vi matte prov. Vilket var väldigt svårt.. Jag förstår inte folk som får mvg i matte. Inte efter sådana prov vi har. Sista lektionen idag bestod av uppvisning av våra danser. :)  Vår grupp hade gjort en väldigt enkel och klassisk dans, eller vad men säger :)  Enkla steg som alla klarade av. Vilket jag tror gjorde rätt mycket, att alla i gruppen kunde dansen. Får se vad vi får i betyg efter lovet.
Sedan var det städ på skolan i en halv timme, great. :)

När jag kom hem idag, blev det slapp eftersom vi inte har några läxor tills imorgon.
pussssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0