nationella prov

God kväll mina läsare.

Hur jag mår idag?  Jodå, jag mår helt okej. Är pigg men trött efter dagens aktiviteter :)
Skolan började halv nio av nationella prov i svenska. Det var läsförståelse. Jag gjorde mitt bästa mer kunde jag inte göra.. Det kändes bra, det var ju inte lätt men det var inte svårt heller. Det var som jag hade förväntat mig, lite så där lagom. Svårt att förklara :)  Det passade för mig i alla fall.
Efter det blev ännu mer svenska. Dubbeltimme i svenska, vi fick ett häfte att arbeta med. Eftersom vi har nationella prov i att skriva på torsdag. Så fick vi öva lite inför det. :)
Jag håller mina två tummar, att det går bra.
Efter skolan, så blev det hem - plugga och sedan iväg på dansen. Vi var inte alls många idag, det var väl jag och mirandra och några andra. Blev det mycket dans idag?  Jadå, men det blev väl inget seriöst :)  haha.
Fast jag skulle behövt timmen idag att träna på min singel dans. Men lite roligt får man väl ha idag. Alla var även trötta efter gårddagens träning. Imorgon står teknik ocu fyspå schemat :) 
Nu sitter jag och dricker en smoothie och ska snart gå och lägga mig.
Sov morgon imorgon. puss på det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0