ojojojoj

Jag har inte varit så duktig på¨att uppdatera precis. 


Att vara i närheten av någon man tycker om, gör en glad
Att vara i närheten av någon man tycker om, gör en lycklig.
Det är precis vad jag har varit dessa dagarna, jag har delat dagar med mina närmsta vänner. Mina alldra bästa vänner. Som har funnits där för mig, när jag har haft det svårt. Dom finns där, jag kan ringa till dom när som helst.
Att veta att man har såna underbara vänner, gör att man känner sig lyckad. Man känner att, det räcker. Jag kan vara lycklig, bara jag har dom.
Jag har nog aldrig varit så här lycklig. Att veta, om att ni finns där för en. Gör nästan att jag börjar att gråta. Det är så underbart. Jag vill bara tacka M och F. För att ni finns där för mig. Ni är guld ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0