Sista träningen innan tävling

Tjena, min underbara läsare.
Hur mår ni idag?
själv, så mår jag bra. Lite trött bara. Fast jag började klockan kvart för tio. Första lektionen idag var matte, där vi håller på att repetera inför nationella proven.
Spanska, glosförhör
Lunch, svenska och sedan mentorstid.
Dom sista tjugo minutrana, så skulle vi prata om avslutnings middagen. Där vi elever ska själva bestämma vad som ska hända. Vilket jag själv tycker ska bli roligt, att vi får bestämma det. Jag fick även reda på att lärarna ville ha mig som ordförare.
När jag kom hem, tog jag cykel och cyklade till videocenter och solade :)  När jag även träffade min brorskompis, han äger videocenter. Visst är det coolt;p 
Om en halvtimme, står det träning på schemat. Det är sista träniningen innan tävlingen på lördag. Jag börjar redan bli lite nervös införtävlingen. VARFÖR?  åhh, jag tycker inte om det. Ibland kan jag bli nervös flera veckor innan tävling. Men jag började bli nervös idag.. Jag går runt och tänker på min dans hela tiden, och är rädd att jag inte kan den.
Jag dansar varje minut jag får tillfälle.. Men det är på ett sätt bra att det kommer nu, så det inte kommer precis innan jag ska gå in på dansgolvet. Så står jag på dansgolvet och kommer inte ihåg ett piss från dansen.
Nu ska jag forstätta plugga genetik och sedan byta om till träningen.

pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0