Sommar, ja tack!

Vem hade tackat nej, till sommar nu? Jag tror inte att någon hade gjort det.
Just nu är det så tradigt, mörk och kyligt..
Men om några månader så är det varmt och skönt. Jag saknar det verkligen jätte mycket. En dag i juli månad, vakna med att solen lyser in igenom gardinerna och gå ut på altanen och äta frukost. ÅHhh, det är nog det mysigaste med sommaren. Eller att man inte måste ha på sig så mycket. Att bara gå ut i shorts och en tröja.
Eller är det skönaste att bara ligga och steka i poolen, tillsammans med hundarna?  Vilket är det skönaste eller mysigaste med sommaren?  Det finns så mycket.. Men vad är igentligen mysigt eller skönt med vintern? 
Eller det kan vara rätt skönt att läsa en bra bok och ta en stor kopp choklad. :)  Men  det jobbigaste med vinter är nog, att man måste ta på sig en stor, tjock och klumpia jacka.

Idag.. första dagen på det efterlängtade sportlovet har jag umgåts med min kära bästis. :)  Vi har lagat mat, pratat och varit ute och gått. :D  
Nu i kväll har jag laddat ner några filmer, som jag snart ska sätta igång.
Imorgon blir det michalea, jag hoppas hon kan hjälpa mig att möblera om i mitt rum !!

Nu orkar jag inte skriva mer, pussspuss

PS. Oscar is the man ! ;)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahha aafan att jag är :D

2009-02-16 @ 20:02:19
URL: http://rebirth-haircare.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0