Söndag.

Idag är det första februari och imorgon är det ny vecka.
Denna veckan betyder två stycken nationella prov i svenska. Dessa proven är jag inte alls nervös inför. Jag hoppas och tror att jag kommer att klara dom kalant. Svenska är ett ämne som jag har fått lättare för nu, dom senaste månaderna.
Jag är fortfarande förkyld och hoppas att det kommer bli lättare att andas i kväll. För i natt, var ett helvete. Jag fick be för att få lugft i nästan.
Jag vaknade vid tio, slog på tv:en och tänkte. Nej, jag ska nog sova en stund till. Så jag la mig ner på kudden och somnade om. :) 
Jag har varit och besökt min älskade mormor idag. Hon var så glad igen och när min mormor är glad så är jag glad. Så är det bara. Hon gör min dag helt enkelt. Jag fick inte träna av mamma idag p.g.a min förkyldning.

Just nu sitter jag och pluggar glosor och funderar på att kolla på en film jag har laddat ner. :D

pusspuss på er alla !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0