Träning idag !

Efter en veckas sportlov, så var man tillbaka i skolan igen. Jag vet inte, men jag har faktiskt saknat skolan lite.
Visst är jag lite speciellt, men i alla fall. Skoldagen började med att vi hade genomgång om genetik eller genteknik. Jag kommer inte ihåg rikigt vad det hette;p  Men i alla fall vi har prov i detta avsnittet om en vecka och jag vet inte ens vad det heter. (Y)  Bra Josefine.
Storsamlig, dom välkommna oss tillbaka efterlovet. :)  
EFterskolan tog jag bussen hem, och gjorde klart mitt bildarbete.
Snart är det dags för träning, åhhh.!  jag längtar. Jag har inte tränat på en vecka nu, och det känns i hela kroppen. Jag vill dansa, dansa, dansa !  Det finns inget bättre. ! gud vad glad jag är, tralalalalalal.
På lördag är det åmål som  gäller. ÄR det pallen som gäller josefine?  - självklart !

Annars sitter jag och pratar med latmasken som kallar mig pajas !

Han där

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0