Allting var bara lögn.

ALLTING du sa till mig den kvällen var bara lögn.
Jag hatar när folk ljuger mig, rakt upp i ansiktet. Du sa till mig öga mot öga vad du kände. Men tänk på en dag kan det bara försvinna?
Och nu vill du glömma allt? Jag förstår mig inte på dig. Jag trodde att du hade mognat till, men jag hade visst fel. Du har abslout inte mognat, tvärtom. Du vågar inte stå för saker och ting heller.. Vilket gör mig ännu mer besviken.

Jag är så besviken på mig själv, över att jag trodde på dig.
Du var nog en av mina bästa vänner. Men tyvärr kan jag inte kalla dig, bästa vän längre.

Kommentarer
Postat av: Felicia

I'm here you know!<3

2009-01-17 @ 18:42:16
URL: http://minifelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0