Det är kallt i helsingborg

Gud vad kallt det är.. jag har frösit hela dagen och jag tycker det är jätte tråkigt. Visst vintern är en fin årstid men jag tycker om sommaren alldra bäst. Då kan man gå ut i bara en kofta och ett par shorts. Men det kan man verkligen inte göra nu. Nu måste man ta på sig sin stora klumpiga jacka, stövlar, halsdukk och vantar.
Jag har ju glömt att skriva upp mina nyårlöften.

1: Ska komma in på det gymnasium som jag väljer i första hand
2: försöka att inte bråka lika mycket med min mamma.
3: Försöka stå emot mina kompisars tofflande..
4: komma upp i silver i disco.

Tror ni att jag klarar det? Jag tror och hoppas det i alla fall.
Idag var jag, tilda, linn och ellinor på nyårsaluten. Men jag kunde inte stanna så länge. Eftersom idag är det mammas sista semester dag. Så ville hon hitta på något med mig. :)
Annars är det väldigt kallt i helsingborg.

Idag är världen öppen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0