Det kommer bli bättre..

Jag måste verkligen tänka framåt nu.. allting kommer bli bra igenom åren. Det måste det bli. Hur ska jag annars kunna klara mig?
Idag vaknade jag av att jag hade fått värsta finnen i pannan och jag hatar finnar på mig själv. Det är något jag kan gråta över i fall jag får och vad gjorde jag inte i morse? Joo, jag satt mig på sängen och börja gråta. Finnen är abslout inte stor, men det är väldigt irriteerande. Nu måste jag anpassa min frisör efter min finne. Det är något jag kan skratta åt nu, när jag sitter vid datan. Men när jag kollar mig i speglen så är det som hela världen har gått under.
Jag tänker hela tiden på min syster.... FAAAN. VAR DU TVUNGEN ATT LÄMNA OSSSSSSS....

idag är världen stängd.


Kommentarer
Postat av: A

Jag är verkligen stolt över dig och hur du hanskars med detta!

2009-01-11 @ 20:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0