En ny vecka = nya tag

Ja, visst är det härligt med en ny vecka. Nu har vi gått in i veckan 4 och visst är det underbart?
Dagarna bara russar förbi och det känns som man inte får allting gjort.
Det skulle funnits fler timmar på dygnet, eller så får man helt enkelt gå upp tidigare josefine? ( skämt å sido. )
Skolan idag, och idag var nästa hela klassen tillbaka vilket kändes skönt. Första lektionen framtidspiloterna.. mycket man gjorde? :p 
Sedan har väl dagen flötit på bra, har massor att jobba igen. Så fattar inte varför jag sitter jag skriver?  Men jag måste ha lite fritid. Har massor av matte tal jag måste göra + spanska glosor. Har gjort ungefär 20 ekvationer nu och kan 3/4 av glosorna så jag känner mig stolt. ;) 
Efterskolan blev det handla med mamma och sedan byta lampa på bilen.
Nu sitter jag här och bläddar igen solo och samtidigt sitter jag och väntar på maten.
Vid sju ska bror köra mig till dansen.

bilder,  i nästa inlägg, :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0