Fortfarande sjuk.....

JAG HATAR DET. !  Jag vet om att hatar är ett stark ord, men jag  hatar verkligen att vara sjuk...
Nu är det femte dagen jag är sjuk... och fjärde dagen som jag är hemma från skolan.. Undra hur mycket jag har missat?
Jag orkar abslout inte tänka på det förtillfället, jag måste bli frisk igen. Jag vill börja dansa och gå i skolan igen.
Nu är det 8 stycken lärare som också är sjuka på skolan. Vilket tyder på att, det är något virus som går på skolan.. Gud vad tråkigt. Tänk så går man till skolan imorgon, så blir man sjuk igen. Inte för att jag är frisk, men tänk om..
fy....
Jag har fortfarande ont i halsen och rösten börjar bli bättre..
Jag ska någ sätta mig och plugga lite matte.

JJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0