Forza mässa igår

Igår var det forza mässa på Idrottens hus i helsingborg.
Jag och tre andra, hade företaget tropikariet. Vi fick massor av folk till vår montern, med andra ord, vi lokade dit besökare. Men jag tror vi gjorde det för att vi hade kakelaker och en fågelspindel. :)
Det var roligt att se så många nya ansikte, och glada miner. Vi hade även en tävling vid vår monter, ''gissa hur många kakelaker det är i buren'' Det var två stycken som gissade rätt.:)  Så nu ska vi dra en vinnare av dom två, jag säger så här. Jag känner en av dom, haha.
Vid sju tiden, så stack jag ner till the tivoli, där det var massa mingel och annat dylikt. Tack för igår snyggingar.

Idag så vaknade jag av att mamma kom in till mitt rum vid 10. Jag var då tvungen att gå upp, för halv tolv skulle vi vara nere i stan och prova min nya disco dräkt. Åhhh, jag är helt förälskad i den. Så imorgon ska jag ner igen och prova den. Den var lite för stor, så hon var tvungen att sy in den.
Sedan så körde mamma mig till danshuset, där jag skulle träffa Malin. Det var öppet hus idag, där man kunde prova på olika danser. Så när det var lektion i disco, så visade jag, malin, peter och några andra - disco. Om hur det kan se ut när man tävlar. ( Jag kan abslout inte min singel.. jag bara dansar lite:p hahaha. Rikigt pinsamt, men jag bjuder på mig själv )
Nu har jag äntligen valt gymnasie skola också.. jag och mamma hade bestämt att vi skulle trycka på bekräfta ansökan idag och det gjorde vi. Vi tryckte tillsammans och sedan sa vi tvitvi. Jag hoppas nu att jag verkligen kommer in där jag vill.

Ikväll blir det träffa H, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0