Har ni någongång..

känt en sådan underbar känsla i kroppen. En känsla som inte går att beskriva med ord, en känsla som gör en alldeles varm inombords. En känsla, som man vill dela med någon annan. En känsla som är helt underbar? Har ni gjort det?
Jag gjorde det för ett år sedan, och har fortfarande den känslan inom mig och för samma person. Visst är det underbart?
Men fortfarande så svårt.. Eftersom man lever flera hundra mil ifrån varandra, flera mil som känns som några centimetrar. Jag har inte rikigt kunnat gå vidare, med att ha denna känslan inom mig. Det går abslout inte. Men kan inte sluta tänka på detta. Man gemför bara, känslan med någon annan känsla som inte är alls lika bra.
Men jag kan inte leva med denna känslan, i fall den inte blir besvarad. Det går inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0