HATAR DETTTA!

Jag verkligen hatar att vara sjuk, men vem gör inte det?
Jag har varit borta från skolan nu i tre dagar. Jag kan inte minnas, att jag har varit borta så länge någongång från skolan. Jag älskar att gå till skolan, det är mitt liv. Det är trotts allt, där jag tillbringa mest tid på vardagar.. :O 
Men eftersom 40% av skolans elever är sjuka. Så är det inte bara jag som missar dom viktiga genomgångarna.
Jag försöker att bli frisk, knarkar halstabletter och vilar. Eftersom allting har satt sig på stembanden, så har jag väldigt svårt att prata. Så mamma har sagt till mig att vila dom extra noga, inte för det är så lätt..
Bästis är också fortfarande sjuk... det känns som skolan måste utrymma lokalerna några dagar..:o

Nu ska jag gå och äta lite soppa med toast som mamma har lagat.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0