Hur?

Hur kan du bara behandla mig så? Vad får dig att göra så?
Jag har inte gjort någonting mot dig alls. Så öppnar du käften och säger såna saker till mig.. Det får mig verkligen att tänka efter, i fall du är den personen jag tycker om?
TYvärr.. jag tror inte att jag gör det längre. Mina känslor börjar verkligen att minska för dig. Vilket jag tycker är bra, men på ett sätt är det jävligt tråkigt. För du betyder verkligen mycket för mig och det vet du om.
Det som hände i lördags, är det bara bortkastat? Det du sa till mig, var det bara lögn?
Jag tänkte fan inte gå runder och fundera mer på detta. Nu får du visa fram fötterna. Nu eller aldrig?
Jag är så fucking jävla trött på detta. Är du rädd om vad dom andra kommer att säga?
Hur jävla omoget är inte det?
Skit i vad dom andra säger, vad tycker du ? Det är din åsikt jag vill höra A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0