I'am back !

Eller inte.. hahaa
Nej, men idag var jag i skolan. Som ni kanske har läst i mitt tidigare inlägg. Det är fortfarande många som är sjuka..  Men eftersom jag har varit borta fyra dagar denna veckan. Så har jag rätt mycket att plugga under helgen, vilket är riktigt segt.
Sedan sa många underbara människor, att dom var glada att se mig igen. Vilket gjorde skol dagen mycket bättre. Fick reda ut saker och ting också.
Dagen har varit bra i sig, började dagen med idrott, men som sagt eftersom jag har varit sjuk. Ville jag inte anstränga mig för tidigt.. så det blev ingen idrott för mig idag, det blev slapp med ellinor på läktaren iställlet.
Efter idrotten, hade vi no, läste typ bara om genetiken. Mat, - krismöte med elevrådet.
Svenska / SO. Där jag fick reda på att jag har missat en del, så det blir att plugga historia hela  helgen + massa läsförståelse. Tycker syn om dom, som var sjuka idag också.
Efter skolan, bestämmde jag, emma och lucas oss för att gå en runda i stan. Jag gick till sömmerskan och boka tid för att prova dräkten ;) 
Tog bussen hem med Emma. Nu sitter jag här och har allmänt tråkigt. Jag får inte hitta på något idag.. eftersom jag inte är rikigt frisk. Men det är bara skönt, att ha det lugnt ibland.

Ska snart slänga mig i soffan och slappa med mammi. Annars mår jag väl sådär.

Idag är världen stängd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0