Jag lovar..

..att försöka att uppdatera oftare

Men jag har rikigt mycket att göra dessa första dagarna i veckan. Då är det fyra träningar. Men jag ska inte klaga. :)
I måndags var det träning, tisdags var det träning och jag kom hem från träningen för en halvtimmes sedan.
Idag började skolan klockan kvart över tio, vilket var rikigt skönt. Började med matte, där vi jobbar med ekvationer. Spanska, där vi hade glostest.
I slutet av dagen så hade vi framtidspiloterna. Min grupp, är fakitksit klar. Jaa, jag kan kalla det min grupp. Eftersom jag är chef. :) 
'Jag är grupp chef, vilken ära. Vi hopppas på en underbar dag på fredag, med massor av folk, och en vinst på ''bästa monter'' på kvällen. Ni som inte vet vad som händer på fredag, så är det så att vi har en mässa på idrottens hus. Denna mässan kallas - forza mässan. Jag hoppas ni kommer dit en sväng och kollar alla ungföretag och även alla framtidspiloter.
Annars så har jag bara tränat idag, vilket gick jätte bra. Vi hade styrka och teknik träning idag, så nu sitter jag på stolen och gnäller om att jag har ont i vaderna.
På lördag är det öppet hus på danshuset, då man kan prova på olika danser, då jag och malin ska vissa några disco danser för dom som vill börja dansa disco. Ni alla är välkommna, gå in på www.danshuset.com och kolla mer information.
Ska även prova min nya disco dräckt på lördag, som jag hoppas blev jätte fin. :) 
Ni får nog se en bild på den, på lördag kväll som jag lägger upp. Hoppas ni är nyfikna, det hade jag varit ;) 

Nu ska jag dra mig till skolböckerna..... dom väntar på mig

caio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0