let me hold you

Ja, snälla låt mig hålla om dig för en sista gång. Jag orkar inte längre. Jag orkar inte gå och tänka på detta längre. Men jag vet om att jag måste leva med detta resten av mitt liv. Min syster kommer aldrig tillbaka.. Jag kommer alltid att leva med den tanken '' let me hold you for the last time''
Idag mår jag väl helt okej, förutom att jag tänker väldigt mycket på min syster. Jag sitter med min plånbok uppslagen och tittar i den. Jag ser två stycken foto på mig och Anna ( min syster ). Dessa foton betyder väldigt mycket för mig.
Tårarna börjar rinna längst min kind. Eftersom jag saknar henne väldigt mycket. Det är snart ett år sedan, den tragiska olyckan ägde rum. Tänk ett år sen. Jag kan inte fatta det själv. Tiden har gått så fort, jag vill inte ens tänka tanken. Att det är snart ett år sedan min syster förloade livet. Anna var ju så lycklig med sitt liv. Hon hade familj och nu är hon min skyddsängel. Mitt liv har verkligen förändrats på ett år.

Idag vaknade jag vid tio, och tänkte jag måste verkligen gå upp. Annars somnar jag inte ikväll, jag gick upp la mig i soffan och kollade på tv. :)  Sedan ringde fredrik, vi pratade ett tag. Jag har precis lagat världens godaste mat:p  haha. Det blev jätte gott, men lite ovanligt. ''- äggnudlar med köttbullar''
Snart kommer älskade mamma hem och då ska jag ge henne världens bamse kram. För jag har verkligen saknat henne.
Imorgon börjar allvaret igen - skolan

Idag rinner tårarna längst min kind

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0