Mys dag

Äntligen har jag haft en rikigt mys dag. Det är inte ofta jag tar mig tid till det. Tiden rinner iväg och snart börjar skolan igen.. Det skulle inte sitta fel med några veckor till. Men som sagt nu börjar allvaret igen. Direkt när vi kommer tillbaka till skolan, får vi vår inloggnings kod, som betyder att vi kan börja söka in på gymnasium. Har inte rikigt bestämt mig än. (?)

Idag var jag och mamma på maxi och handlade det sista inför nu i kväll. Sedan blev det hem, tog en lång skön promenad och sedan satte jag mig vid datan och nördade the sims.. Vid sex tiden kom gästerna, åhh gud vad got mat det var. Mamma är väldigt gukdig på att laga mat måste jag säga :)
Sedan hittade Emila även några kort när hon var här i kväll.... dem ligger här framför mig. Det är kort på mig och min syster. Jag och Anna satt i en foto atoumat och tog massor av kort. Dessa korten htitade Emila i min gamla plånbok. Tårarna bara rann längst min kind. Dessa bilderna fick mig att minna, hur mycket jag verkligen saknar min syster och hur glad hon var. Fy vad jag saknar min syster. Så nu sitter jag faktiskt med massor av tårar i ögonen som vill bara komma ut..

Grattis A på födelsedagen

Imorgon ska jag träffa Tilda. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0