Nationella prov om några veckor..

Jag orkar verkligen inte. Jag har sovit fem timmar i natt kanske. Jag kunde inte sova i natt, var abslout inte trött och sedan kommer man till skolan och allting sätter igång direkt. Vi fick reda på att om ungefär fyra veckor ska vi ha nationella prov i svenska.. Det kommer säkert gå jätte bra. Det är det ämnet jag känner mig säkrast på.
Annars har väl inte hänt så mycket i skolan idag.
Jag fryser och funderar på att lägga mig i sängen och kolla tv.

A, det var så tomt utan dig idag. Det är viljan, jag vet om att tiden inte räcker till, men vi måste vilja båda två och det gör vi.
Jag skulle bara vilja säga, ''- han är min !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0