Ny discodräkt på väg!

Är man glad, eller är man?
Jag ska få en ny disco dräckt, skriver mer om det nedan.
Idag så började skolan halv tio med idrott, var inte alls koncentrerad så allting gick åt helvete..

Efter skolan så kom mamma och hämtade mig och michaela. Vi körde runder och letade parkerings plats, det var inte så lätt. :O  När man just letar efter parkering, så finns det inga, typiskt. Men efter långt och längre, hittade vi en parkering. Men vi fick gå längre.. vilket aldrig skadar. Mamma kom och hämtade oss, för jag skulle till sömmerskan. Gud vad jag är glad nu och jag ska berätta varför. Jag ska få en ny discodräckt tänk en sömmerska ska sy den endast för min skull. Den kommer bara att passa mig. Det är mina mått och min storlek. trallala. Jag sitter med ett leende på läpparna. Detta är något jag alltid har drömt om, att få mina kläder designade av en sömmerska. Men åter till hur den ska se ut.. Den ska vara röd, jag har redan köpt tyget. Jag tänkte inte avslöja mer.. Ni får se den när den är klar.


Idag är världen öppen

Kommentarer
Postat av: Felicia

vad kul hjärtat :D

2009-01-09 @ 23:44:15
URL: http://minifelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0