Ojojojoj

...oijojojo

Vad dålig jag har varit på att uppdatera. Men jag har inte haft tid..
Igår fyllde min älskade bror år. Men idag blir det fest för honom, ;)  Jag älskar dig bror, jag vet inte vad jag skulle gjort utan dig. Du är mitt allllt !
Annars igår, så var det skolan. Skolan började vid halv tio, med idrott vi spelade handboll. Men eftersom jag har sträckt mig... så gick det väl inte så bra. Jag hatar det.. Men sånt går över, det känns redan bättre idag. Snart tävling ju!
Igår kväll/ natt var jag, Emelie och Gabriella på bio och såg benjamin buttons ngot. haha. Kommer inte ihåg vad den hette. Men den var verkligen hur bra som helst. Jag trodde jag skulle somna på bion, men det gjorde jag inte. Är väldigt stolt.
Nu sitter jag med pjamas och ska snart hoppa in i duschen.

Ni får ha det så jätte bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0