p-p-p-p ocker face

Jag sitter just nu och tänker på att skolan börjar igen på torsdag... Jullovet har gått så otroligt snabbt. Det var inte länge sedan man satt i kyrkan och lyssnar på massor av julsånger.
Det är snart tre veckor sedan... ojj, vad tiden går fort och jag tycker inte om det. !

Idag har jag och freddeman varit på nyårsaluten. :) Eftersom han var så seg i morse, så kom vi inte iväg fören vid ett..
Sedan blev det hem hit, babbla om livet och ha allmänt trevligt.

Jag har blivit lite beroende av en låt pockerface, visst är den bra? :)


Kommentarer
Postat av: Erikaa T

låten är jätte bra ;)

jag bara undrar hur du gör bilderna längst uppe:D

ha det bra!!

2009-01-08 @ 19:24:48
URL: http://sunshinegirl.blogg.se/
Postat av: josefine

Min kompis alexander fixade headern till mig och sedan har jag laddat upp den själv. :)

2009-01-09 @ 18:02:03
URL: http://josefajhnl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0