sjuksjuk!

Jag hatar verkligen dettta !

JOSEFINE ÄR SJUK, HÖR NI ALLA IHOPA. JOSEFINE ÄR SJUK. !
Jag brukar aldrig vara sjuk, men nu är det något virus som har flygit in i min kropp och jag mår skit.!
Jag vaknade i morse av värsta mensvärken och sedan av att jag hade väldigt ont i halsen. Men jag sket i det, tog en iprem och försökte glömma smärtan jag hade i magen och i halsen. - Tog det som en kvinna.
Mamma körde mig till dansen, men efter 5 minuters dansande. Kände jag att jag hade väldigt ont i halsen och kunde knappt andas. Det blev att ringa till mamma och be henne vända om till danshuset.
Sedan blev det att jag låg nerbäddad i soffan och kollade på tv. Mamma kom med varm choklad och massa gott.
Bästis är också sjuk, så vi har väl smittat varandra. Så det blir ingen skola för oss två imorgon. Vi ligger väl och pratar med varandra i telefon hela dagen :)
Nu ska jag lägga mig i sängen och försöka sova, och se när jag vaknar imorgon. För skola blir det ingen! :/

puss på mina snyggingar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0