Tack för idag snäckan!

Idag var det vanlig skoldag, började med matte, spanska,  :) 
Det hände inget speciellt i skolan idag, mer än att vi fick kolla på läsförståelsen i svenskan. Nästa vecka är det nationella.. Nervös:D
Efter skolan så stack jag och Linnea till expert och lämnade in min kamera. Nu är min älskling borta i en månad, fan vad jag kommer sakna den. :) 
Sedan gick vi bort till espresso house och fixade. Mycket gott och sedan jobbvade jag lite matte. Jag behövde även prata av mig lite, och det tror jag Linnea också behövde. Det var så skönt att lätta på allting, allting som bara har funnit inom en och aldrig kommit ut tidigare.
Vi satt och pratade i två timmar. Jag älskar dig snäckan. <3

Vid sex tiden, stack jag till dansen och visade min nya disco dräkt och sedan var det dags för träning. Snart tävling, gud vad jag längtar.
Imorgon är det idrotts dag:p 

ska sova nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0