tråkdag!

Hej mina snyggingar.
Hur mår ni idag?, Själv sitter jag vid datan och övar Engelsk grammatik inför nationella proven. :)
Dagen har väl varit bra, förutom lite små saker här och där. Men det löser sig säkert. Vädret gör så jag blir så trött och seg, jag hatar det. Jag hatar måndags mornar.. 07,00 kommer mamma in i rummet med ett leende på läpparna och säger
- gumman dags att gå upp, klockan är mycket ( och sedan rullar hon upp mina fönster. )
Jag tycker inte om hennes röst, när hon kommer in på mitt rum då, ahah
Sedan är det bara att knalla sig upp och göra v sig och 8,00 går bussen till skolan.
skolan idag har varit bra :)
Hem. pluggpluggpluggplugg och nu ska jag göra klart grammatiken och sedan byta om till dansträningen.

Imorgon blir det dansträning och sömmerskan. Min nya disco dräckt är klar imorgon <3

caio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0