Är värmen tillbaka nu?

Idag har det varit ganska fint väder, måste jag säga. Det har inte varit sol hela dagen, men i mellan åt. Jag har i alla fall passat på att få lite färg. Jag låg ute och solade i en timme, men sedan kom där ett STORT moln. Så jag flyttade in istället, haha. Jag har även sovit en stund nu på eftermiddagen, eftersom jag har så ont i magen.
Jag och mamma körde ner till stan vid lunch och lunchade, och jag fick även nya skolgrejer inhandlade, kalender, pennor, block mm ;)  Det gillar vi, detta året kör jag allt på rosa. Förra året var det blått typ :p haha

Igår så spenderade jag för/ eftermiddag med Anna, då vi var på väla en sväng. Vi fikade och sedan så blev det hem.

Nu ska jag ut och hjälpa mamma i trädgården, fast hon inte vill ha hjälp ska jag ändå göra något :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0