fågelparken.

haha, jag kan itne sluta åt ''fågelparken''. När jag gick i 9:an så frågade våra klassmentorer oss i klassen. Vad vi ville göra på klassens dag. Jag hade som förslag att åka till tropikaret eller fågelparken. Men hela klassen protesterade, och tyckte att jag var töntig. Men hur ofta åker ungdomar till tropikariet eller fågelparken? svar: aldrig ! haha, så jag tyckte det var en lysande ide !  :)  Smart som jag är så. Sedan fick vi ett projekt i skolan, där vi skulle marknadsföra ett företag. En i gruppen skulle vara ''ledare''. vissa i klassen fick, frisyrmakarna, sats och lite såna saker. Jag satt och undrade, vilken grupp jag skulle hamna i och vad för företag vi skulle få. Sedan så sa läraren, denna personen har alltid drömt om att få åka dit, så detta blir det bästa företaget för josefine !  TROPIKARIET. alla i klassen började skratta. Tänk att lärarna hade tänk på mig, ;p skämt å sido. Det var en rolig grej, jag och min grupp fick åka till tropikaret. Det var stort, haha. Men det gick bra hela projektet. Men i alla fall, åter till fågelparken, idag ska jag dit ! Kan ni fatta jag ska spendera min eftermiddag på fågelparken i påarp. :)  Men det ska bli roligt, jag har ju aldrig varit där förr. Jag kommer skratta på mig, när jag stiger in där. Nu ska jag äta min pasta och sedan åka till morbror :)



( bilden har inget med texten att göra, )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0