hola!

Hur är det med mina läsare idag ?  MEd mig är det bra, skulle jag tro. haha. Jag har skrattat något enormt idag, haha. Det var länge sedan jag skrattade så mycket. Det är över en rätt roligt sak också. Det började med en gullig kommentar av matilda ner till stan. Matilda är 7 år gammal, och vi satt på 3:an. Brevid oss vid stoppljuset, står en annan buss med nummer 9 på. Matilda utbrister; josse, vi kunde tagit 9:an också. För den går ju också ner till stan !
- ja, lilla söta. Men går den uppifrån dig? hahhah. Som vi skrattade.

När vi sedan gick till tivolit, så var jag vi tvungen att åka någonting med matilda och bella. Men jag ville inte åka någon barnkarusell eller något läskigt. När vi var på liseberg. Så åkte vi virvelvinden och den var helt okej. Man mådde liksom bra efteråt. Så jag bestämde mig för att åka virvelvinden med dom. Men det ångrar jag att jag gjorde. Fy vad dåligt jag mådde efteråt. Jag skrattade under hela karusellen. För matilda satt med öppen mun och skrek av glädje. Dom båda två tyckte det var roligt. Vilket fick mig att le. Men efteråt mådde jag dåligt.
Det var härligt att se tjejerna skratta i alla fall.

Imorgon åker jag och mamma till ystad för att ha adet mysigt. Vi ska ta tåget ner, drygt eller?:D haha

nu ska jag gå och lägga mig brevid linus, pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0