mammi

jag älskar dig mammi!

Idag vaknade jag redan klockan tio, jag vet itne varför jag vaknade så tidigt?   Men jag gick inte upp då, utan satt på tven och kollade något barnprogram.
Jag och mamma hade spenderat för och eftermiddag på väla. Där jag hittade en ny bikini, trosor och en ny klänning :D  Jag får inte köpa fler klänningar av mamma, men jag gjorde det ändå :) 
Sedan blev det maxi, åhhhh, när vi hade handlat klar. Så öppnade himmelen sig helt, och regnet bara öste ner. Men jag bestämde mig att springa med kundvagnen på maxis parkering. Men det kommer jag aldrig mer göra om. Mina converse var genom blöta, när jag satte mig i bilen. Kommer dom torka tills imorgon?  haha :p 
Nu sitter jag vid datan och kanske ska hitta på något med alex senare.

För övrigt, så mår jag bra. ! Jag har börjat sjunga i duschen nu  :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0