man mår bra, ''jaja''

I måndags, blev det maxi med mamma som vanligt sedan fixade min morbror min data. Jippi ! :D:D
Framåt kvällen kom Anna hit, då vi cyklade ner till gröningen och tog en glass. När vi skulle cyklade hem så attacerades helsingborg av gröna insekter. Dom var hemska...
När vi kom hem, så blev det mys framför tv:en och sedan somnade vi efter beck.

Igår träffade jag jonathan ett litet tag, you rock. hahahaha. Anna fattar du?:P
Sedan blev det ikea med mamma och hennes vännina. Efter en lång runda på ikea, så bjöd eva-karin hem oss på middag. Mycket trevligt, men eftersom jag inte mådde så bra. Var inte så lika bra..

Inatt, har jag inte sovit... Min hals har varit rena helvetet, det har gjort så ont!!  Jag kunde inte svälja mitt egna saliv. Så mamma ringde till doktern i morse, och nu kom jag percis hem därifrån. Nu går jag på pencelin och någon annan tabelett, vi får hoppas att det hjälper.

Imorgon väntar båstad ! :D:D:D


Kommentarer
Postat av: annianka

HAHAHA! jag fattar precis :D

2009-07-16 @ 13:54:37
URL: http://annalowes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0