mysigt

Igår var jag och älskade morbror i båstad. Vi åkte hemifrån vid tolv tiden, med den fina bilen. Finns det något bättre?
När vi sedan kom in i Båstad, var det en lång kö. Vilket var drygt, men eftersom Båstad är så fint, så var det inget problem med utsikten, ( haha)
Vid ett var vi väl framme vid hotel skansen. Tänk det var ett halv år sedan, vi var här sist och ett år sedan vi var här och kollade tennis. För ett halv år sedan, så var det nyår och då firade vi nyår på hotel skansen. Det var så mysigt, att bara komma bort några dagar med familjen i båstad. För jag älskar båstad, hade varit så underbart att bo där. Jag funderade ju först på att gå gymnasiet i båstad, men det blev icke så.
Sedan så träffade vi anders kompis, och hans barn. När vi hade träffat dom, hälsat mm, så gick vi in till center coruten och kollade tennis. Åhh, det är så roligt att kolla på tennis och lite till. ahha
När vi stod där nere och kollade på en match, så hade jag vänt mitt huvud till höger och stod och kolla. Kan ni gissa vad jag kolla på?  En snygg kille, haha. Så min morbror fick ta i mig, för att jag skulle sluta kolla. Men jag hade ju världens ögonkontakt med killen, åhh. Han måste ha varit tennis spelade eller varför inte golf spelare? För han var snygg, haha. så rätt :)
Efter några matcher, begav vi oss till restaurang sand. Åh, det var också ett halv år sedan, man var där och åt. Jag tog världens goaste räkmacka, och morbror tog hummer :)
Efter några timmars tennis tittande blev det att ta porschen hem igen, där malin och mamma väntade. Men först så körde vi och hämtade maten vi hade bestält. :p 

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0