saknad

Jag saknar dig syster.. det går inte att beskriva min saknad till dig. Jag kollade på massor av bilder på dig och julia igår. Då mina tårar bara sprutade ut, det gick inte att få stopp på dom. Jag saknar dig så otroligt mycket. Det är fortfarande så overkligt. Det är så svårt att förstå. Jag kan inte förstå att det är snart 1,5 år sedan du lämnade mig och alla andra.
du var min syster, du betydde så otroligt mycket för mig. Du fick mig att lee, fast jag mådde dåligt. Du hjälpte igenom allt !  Jag kommer aldrig att glömma våra stunder tillsammans. Då jag sov hemma oss dig, vi låg i din säng och pratade hela natten. Vi kunde inte sluta, för vi kom på nya saker hela tiden att prata om. Det var så otroligt mysigt. Jag saknar det, och jag saknar dig. vi brukade hyra film och kolla på det när julia sov. Vår favorit mat var tacos, vi älskade det. Det var vår mat ! 

åhhh, nu blev jag alldeles varm inombords, och jag svettas. Jag saknar dig så otroligt mycket. Du var mitt allt. Du kommer alltid att ha den största platsen i mitt hjärta.

Puss på dig syster, R.I.P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0