sjuk?..

Idag vaknade jag med en fruktandsvärt huvudvärk, jag trodde jag hade fått migrän. Men jag gick upp och tog en alvedon och sov ytterligare några timmar. Sedan mådde jag prima. Hur kan det komma sig att jag hade huvudvärk? hahah. Vågar vi gå in på det ens?:D
Men i alla fall, jag och mamma körde iväg och köpte lite blommor och sedan blev det väla. Vänta lite , vad jag inte på väla i måndags också?  ahha.
Men denna gången handlade vi presenter till lilla mormor. För på fredag fyller hon 79 år. Grattttttis !!  åhhh, just nu vill jag bara krama dig, för du är verkligen sååååååå underbar. Vad skulle jag gjort utan dina kramar, dina leende mormor? 
Du ger mig styrka. Det är därför jag besöker dig så ofta jag kan. Fast du kanske inte alltid kommer ihåg att jag har varit hos dig. Så känns det bra för mig, att ha varit hos dig.
men på fredag blir det jordgubbstårta för hela slanten :D

nu ska jag nanna kudde, men först skicka ett godnatt sms ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0