sol eller regn

Vaknade ganska tidigt idag igen, 10:O  Tycker de tär konsigt, eftersom jag går på den jävla medecinen, så blir jag trött av den. Jag gäspar hela tiden, och är trött. Men i alla fall. Hoppas att allting är bra med er. Fick brev från campeon tidigare idag, om matkortet. Mycket bra ! 

Vid ett tiden blev det stek vid poolen, som var så mysigt. Men när molnen började komma, blev det inte lika mysigt. Det blev svarartare och svarartare moln. Och vi trodde att det skulle regna, men som tur gjorde det inte det. Utan det var bara moln. Jag och Emilia, busade i poolen. Sedan blev glass, och nu sitter jag här och ska snart åka till anna. Där vi ska passa fanny, imorgon blir det fest ! 

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0