tack för igår

I går vaknade jag och anna ganska sent, och kom på att vi hade sovit bort halva dagen. Men det kan inte hjälpas, vi hann med ganska mycket ändå. Vi var på ikea och väla en sväng. Där anna skulle kolla ut nya saker till sitt rum. Jag håller tummarna, att det blir som hon har tänkt sig. För det kommer bli great !
Sedan blev det hem här, göra v oss och äta lite. För att sedan ta bussen ut till ekeby. Ja, det är sant, jag och anna var i ekeby. haha. Vi blev lite smått överraskade så stort det var. När vi hoppade av bussen, så stod benjamin med bilen och väntade på oss. Vilken lyx va!  Sedan skulle vi köra och hämta johan och hannes, men så klart var dom fortfarande i stan. Så vi fick köra hem till benjamin igen. Där vi träffade några folk.
Kvällen bjöd på mycket. !  puss på kvällen, men det var mycker överraskning också. :) 

Idag, så vaknade vi också ganska sent. Men det fick bli så, jag sitter här och dricker ramlösa och väntar på att den goda lasangen ska bli klar. Jag och familjen har varit hos mormor, vilket är lika underbart varje gång. Jag älskar dig mormor. !

pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0