trevlig kväll

Efter ha friat min älskade mormor på fredagen, som var så mysigt. Så åkte jag till pappa, där vi kollade en rikigt bra film. Jag blev helt stäld, åhh. Vad bra den var, men jag kommer inte ihåg vad den hette :)  Men jag gick och la mig tidigt, för att jag visste att jag skulle gå upp tidigt på lördagen.
Och visst hade jag rätt, pappa väckte mig 6,40 en lördag !!1 jippi. Men det var bara att gå upp, ta sina tabletter, äta frukost och göra v sig. För att sedan hämta några killar på knutpunkten. Sedan blev det träffas på samlingsplatsen. För att sedan åka till göteborg. Jag åkte med min kära bror, och hans familj. Mycket trevligt:D
När vi väl var framme i göteborg, så var det kallt. Men när vi väl kom in på liseberg, så sprang vi runder som yra höns och visste inte vad vi skulle börja med. Men det blev lisebergs banan:D 
Vid sex tiden åkte vi hem, efter så mycket skojj,  och så många skratt:)

vid åtta tiden så kom jag hem till pappa. Det var fullt med folk i pappas trädgård. Men jag såg ju ut som ett monster, haha skämt å sido. Men sminket det bara rann och håret var lockigt:d haha. så jag sprang in till pappa, duschade och bytade kläder. För att sedan gå ut och mingla lite, det var mycket trevligt folk :)  Många som man inte sett på flera år. Många från danshuset var där, både tränare och dansare. :d  kan det bli bättre?  Men det fick mig att sakna dansen. Sedan blev det dans, och lite mer från baren. Eftersom jag inte mådde så bra, och var väldigt hes. Så visste jag att festen inte skulle sluta så tidigt, så jag ringde efter min kära mamma och frågade i fall hon kunde hämta mig. Mamma kom och hämta mig framåt natten. För jag mådde inte bra, idag vaknade jag av att jag inte hade någon röst och huvudvärk. Men konsigt?:D

Nu sitter jag och lyssnar på musik, och mår (Y)

imorgon blir det att träffa bästa !

pusss

:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0