Varm och skön dag i danmarks huvudstad!

Igår så väkte pappa redan mig klockan sju, vilket var den tidigaste morgonen för mig på hela sommarlovet. Men det bara att gå upp och göra v sig. För att klockan kvart i åtta skulle vi ta bussen ner till knutan.
Vid halv nio tog vi båten över sundet och sedan vidare med tåg till köpenhamn. Där jag och mamma tillbringade dagen tillsammans. Bara jag och han, vi gick och kollade i affärer åt gott och bara njöt av att få vara tillsammans.
Jag fick en super fin väska, åhhh jag älskar den. Sedan fick jag en fin tunika, som är sval nu till sommaren. Efter flera timmars gående i köpenhamn, så tog vi tåget över öresund och hoppade av på ramlösa station. Efter jag har ''ätit mm, cyklade jag till älskling där jag sov i natt.

Idag, har jag solat och varit hos doktern, nu ska jag sätta mig i trädgården igen och njuta av solen !!
A<3J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0