barnvakt

Igår så träffade jag anna vid halv fem, då vi cyklade iväg och handlade godis och berättade om veckans nyheter. HAHA, fy fan. Först var det bestämt att vi skulle cykla till hemmakväll, men det orkade vi inte. Så det fick bli som alltid bogarht's. Efter vi hade handlat klart, så cyklade jag hem och åt och vidare till Annas place igen.  Där vi bestämde oss för att kolla på blue birds. Bara för jag och anna var där, så vann så klart blue birds. :) 

Det var så kalt ute, så vi cyklade hem efter första halvlek, satte oss i soffan och kollade mean girls. Älskar man den filmen eller?:d ahah. Sedan blev det ' snack i sådär 1-2 timmar. mysigt mysgt.

Klockan 8 imorse ringde mamma och väckte oss, jag steg upp och cyklade hemåt. För att klockan nio skulle min morbror komma och hämta mig. Jag cyklade hem med min snabba cykel och duschade mm. Och visst jag blev klar, till och med kvar i nio blev jag klar. Morbror kom och hämtade mig, sedan var jag barn vakt åt världens bästa axel i 3 timmar, tiden gick så snabbt. :)  När jag kom hem från morbror, så körde mamma och jag till maxi och storhandlade. Finns det något bättre? Efter vi hade burit in dom tunga kassarna, så bytade jag om till joggingkläder, och sprang en runda. nu sitter jag i turban och är alldeles nyduschad.

A<3J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0