beatiful

I går så kom det upp i huvudet igen. Att jag har förlorat min syster, det är faktiskit sant. Jag lever nu, och jag lever utan min syster. Jag kan fortfarande itne förstå det... det är fortfarande så overkligt. Men det är något jag måste leva med.. Jag saknar min syster över allt annat. Jag skulle så gärna vilja säga hejdå till henne en sista gång. Om jag fick en önskan i mitt liv, hade jag önskat se min syster i liv igen.
Ibland så brukar jag dröma, att min syster fortfarande lever. Men rtyvärr har jag itne sådan tur. Min syster är död och kommer alltid att vara..

I morse, vaknade jag av älskling låg brevid mig. Det är alltid lika mysigt att vakna av en varm, gosig kropp brevid sig. Jag bara älskar det. Lika mycket som jag älskar min snygging. !  Vi låg och gosade ett tag, sedan så gick vi upp och åt frukost. Men vi var lika trötta fortfarande. Fast vi har sovit båda två i natt, så var vi trötta. Övertrötta? ahha :d  Men i alla fall, sedan så fick jag börja göra v mig. För jag är ju allltid hos mormor på söndagen. Idag mådde mormor bra, hon skrattade när hon fick se mig. Hon tog sin hand, och smekte mig ömt på kinden och log. Jag är så glad att mormor känner igen mig. Jag känner mig så bra då. Varje gång jag ser min mormor, så får jag alltid en tår i ögat. För jag vet om att hon har det bra i sin lilla värld. Men jag saknar henne!  MEn det finns inte så mycket att göra, mormor är sjuk..
Efter mormor, körde mamma och jag ut på väla. För jag hade lagt undan två par skor. För jag visste itne vilka jag skulle ha. Det stod mellan ett par nya convere eller ett par calvin klein. Jag älskar mina converse. Så det fick bli ett par nya :D  För mina gamla är det stor hål i + inte vita länge:p

nu sitter jag framför datan, och väntar på att maten ska bli klar. Jag är så hungrig, imorgon väntar den stora dagen. Då jag ska ta nya prover..... 

A<3J


Kommentarer
Postat av: Killen med världens snyggate flickvän

Jag älskar dig snygging!!! Du är mitt allt älskling!!!<3<3<3

2009-06-15 @ 13:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0