dansdansdans

Idag vaknade jag vid sju tiden. Eller jag vaknade ju inte självmant, det var mamam som väckte mig. Jag hade säkert kunna sova betydligt längre. Men men, snart är det sommar lov. Då kan man göra det nästan varje dag, kan det bli bättre eller?  I alla fall så hade jag och alex bestämt att ta bussen tillsammans. Så kom vi till busshållsplatsen, så kom han på att han hade glömt sitt busskort. Bra alex, han bara: jag springer hem och hämtar det, ta du bussen. Så ses vi på GA.  Men ta mina skor med dig, så jag tåg hans skor. Jag hoppade på bussen, när jag väl sätter mig ner. Ser jag att hans nycklar och mobil ligger i skorna. Jag kunde inte göra så mycket. Men han hade fixat det bra, gått till kusinen och fixat pengar. Väl på GA, väntade dans. Jag trodde det skulle bli rikigt tråkigt. Vi fick lära oss grundstegen i foxtrott och bugg. Vilket var väldigt roligt. Tack alla för en underbar dag. ! :d  Det var sjukt roligt, bästa frilufsdagen på PS !!!!
Efter dansen, hämtade alexander mamma oss, och kom hem. duschade och åt och sedan tog jag bussen till älskling.

A<3J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0