har sommaren kommit nu?

... snälla säg att det är sant !  Idag har det varit varmt. Igår var jag och familjen hos mormor och ''firade'' midsommar tillsammans med henne. vi satt ute och solen och åt jordgubbstårta. Mormor var mycket pigg idag, hon pratade och skrattade. Sedan gick vi en runda tillsammans med henne, och vid fem tiden åkte vi hem igen. Jag började med att städa mitt rum.. när städade jag sist`?` ett år sedan? :D  ( skämt å sido)Men det var damigt, men det blir lätt damigt eftersom jag tillbringar mesta tiden i mitt rum. Så jag damade av rummet, rensade bland alla skolgrejer. Nu har jag mycket fint i mitt rum, jag ska försöka få ut fotöljen och motionscyklen bara. Saker som bara står och damar... :o
Vid sju tiden kom älskling, då blev det tv och vid tio tiden cyklade vi till bogarht's och handlade godis. Men vi gick och la oss vid tolv kanske. :)  mysmysmys.
vi vaknade vid elva kanske, gick upp och åt frukost och sedan hoppade jag in i duschen. Sedan åkte jag och mamma till petab, för att handla blommor till trädgården och till graven. Vi körde sedan vidare till landskorna, där min syster ligger begravd. Jag satte mig på huk, och berättade för Anna att jag vekrligen saknar henne. Och hur mycjket jag skulle vilja ha henne vid liv. vi köpte ett par fina blommor och jag la mitt brev. Nu är det snart 1,5 år sedan... vilket är så overkligt. Jag tror inte att ni där ute förstår vilken plåga det är att förlora någon man verkligen älskar. Min syster var mitt alllt, och då menar jag mitt allt! hon var min värld, varför?  Jag kan fortfarande itne förstå.. det är så overkligt...
Jag och mamma körde hem gråtade.. och jag la mig och sola ett tag med ipoden på högsta volym. Sedan frågaed mamma om jag ville hjälpa henne i trädgården så jag har gjort v hela trädgården nu :;=    duktig jag är :D

Nu ska jag slappa och imorgon blir det stranden ;) 

A<3J

Kommentarer
Postat av: världens lyckligaste pojke!

mycket mysigt! :) Jag älskar dig snygging! Du är mitt allt älskling!<3<3<3

2009-06-21 @ 23:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0